sobota, 28 listopada 2009

List do analizatorów, czytelników i ałtorek.

Witam wszystkich odwiedzających niniejszego bloga!
Zacznę od tego, że się przedstawię. Jestem istotą znaną pod wieloma pseudonimami DarkMarySue, MoonCloock to tylko niewiele z nich. Jednak jako analizatorka zwać się będę Harlock.
Przede wszystkim chciałabym podziękować analizatorkom, które zainspirowały mnie do założenia tego bloga.
Kiedyś powiedziała mi jedna z nich „im większy będzie Front Walki z Ałtoreczkami, tym lepiej” i miała rację. Postaram się jadowicie komentować mordy na gramatyce i logice szlifując przy tym swoje pióro.
Mam też szczerą nadzieję, że krnąbrne autorki które mam w głębokim poważaniu wyniosą coś z analiz, bynajmniej nie chodzi mi o poszarpane nerwy, a np. zainwestują w słownik.
Tak, do Was mówię, Autorki blogasków; nie użalajcie się nad swoją bezsilnością i nie bluźnijcie na analizatoria, a weźcie do serca krytykę i postarajcie się pisać poprawnie.
Dziękuję za uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz